Když chcete aby byly děti v teple po celý rok a zároveň měly vestu, která se přizpůsobí situaci i stylu.
Dětská oboustranná vesta Patagonia Reversible Ready Freddy nabízí dva outfity v jednom – z jedné strany připomíná ikonický prošívaný Down Sweetr a z druhé strany Retro-X® bundu. Mezi nimi se nachází 60 g izolace Thermogreen™ z recyklovaného polyesteru, která dobře izoluje i ve vlhku. Celá vesta je vyrobena s důrazem na dlouhou životnost a udržitelnost.
Vrchní strana je z 100% recyklovaného polyesterového taftu, který odolává lehké vlhkost a prošívání udržuje izolaci rovnoměrně na svém místě. Po otočení získá dítě příjemně měkkou fleeceovku s ¼" vlasem. Na obou stranách nechybí kapsy na ruce, takže je vesta vždy praktická bez ohledu na to, kterou stranu zrovna používá. Elastanové lemování kolem límce, průramků a spodního lemu zajišťuje stabilní čistý vzhled a pohodlné nošení.
Vesta má celopropínací zip s ochrannou légou u brady a reflexním jezdcem. Nechybí ani ID štítek pro předávání, tak aby vesta mohla dobře sloužit více dětem.
| Váha | 332 g |
| Boční kapsy | 2+2 |
Celosvětové hnutí s více než 2 500 členských společností, které se rozhodly věnovat 1 % svého obratu sdružením na ochranu životního prostředí.
Patagonia nevlastní žádné továrny na výrobu produktů, takže má omezenou kontrolu nad tím, kolik pracovníci dostávají. Prostřednictvím Fair Trade může pracovníkům poskytnout hmatatelné výhody, které zlepší jejich život.
Spotřebitelé se mohou spolehnout, že textilie a výrobky s označením Bluesign® splňují v celém dodavatelském řetězci nejpřísnější normy, a to od chemických vstupů až po konečnou výrobu.
Pochopení jednotlivých vrstev a nalezení jejich správné kombinace vám pomůže cítit se venku dobře a vyzrát na proměnlivé počasí.
Přečíst
Na jakých principech jednotlivé materiály fungují a co přesně byste u nich měli sledovat – díky těmto znalostem vyberete opravdu správně.
Přečíst
Ani sebelepší materiál neobstojí v každé situaci. Proto je důležité používat oblečení ve správných podmínkách a správným způsobem.
Přečíst
Chouinardova vize nebyla jen prodávat trička a bundy. Cílem Patagonie se stalo oblečení, které vydrží a které od počátku výrobního procesu škodí co nejméně.